تاریخ: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۴۰
بازدید: ۴۲۵
کد خبر: ۱۲۸۹۷۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

آغاز طرح بیمه سهام | سهام «وغدیر» بیمه می‏ شود + نمادهای بعدی

می متالز - قرارداد اختیار فروش ها آغاز شد، این در حالی اسن که سرمایه گذاری غدیر در نظر دارد غدیر در نظر دارد با انتشار اوراق اختیار فروش تبعی که در ایران با نام بیمه سهام شناخته می‌شود، از سهام خود حمایت کامل کند.
آغاز طرح بیمه سهام | سهام «وغدیر» بیمه می‏ شود + نمادهای بعدی

به گزارش می متالز، با توجه به ارزش ذاتی بالای نماد وغدیر و در راستای حفظ آرامش، دارندگان سهام نماد وغدیر بیمه خواهند شد. غدیر در نظر دارد با انتشار اوراق اختیار فروش تبعی که در ایران با نام بیمه سهام شناخته می‌شود، از سهام خود حمایت کامل نماید.

خرید اوراق اختیار با قیمت بسیار کمتر از قیمت سهم به سهامداران اختیار می‌دهد سهام تحت تملک خود را به قیمت تضمین شده در آینده به فروش برسانند.

به گفته  بابک ابراهیمی (معاون برنامه ریزی مجموعه سرمایه گذاری غدیر)، ظرفیت‌های موجود در این هلدینگ چند رشته‏ ای به گونه ‏ای است که در فاز اول یازده شرکت و هلدینگ سودده و موفق زیرمجموعه این هلدینگ در مراحل نهایی پذیرش و عرضه در بورس و فرابورس هستند.

ابراهیمی به سهامداران توصیه نمودند که با استفاده از این ابزار بیمه، اطمینان سهامداران برای کسب بازده مورد انتظار برآورده می‌شود و این ابزار مالی با حذف ریسک، منجر به جلوگیری از رفتار هیجانی سهامداران در بازار سرمایه می‏شود. سهامداران غدیر میتوانند با کسب سود مورد انتظار تضمین شده در بازه 6ماهه از نوسانات مقطعی این سهم هراسی نداشته باشند.

در همین حال طبق اخبار رسیده طی روزهای آتی فارس و پترول نیز انتشار اوراق اختیار فروش را اعلام خواهند کرد.
 

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده